måndag.

Den här skoldagen har varit rätt ansträngande att ta sig igenom, jag lyckades inte somna förrän fem imorse, blir lite sådär när man måste gå upp kvart i sju... Det har ju funkat ypperligt ändå dock, har ju alltid kära Ola, Linn, Elvira, Elin och Natalie att falla tillbaka på i klassrummet, (alla andra är underbara med för den delen) + att vi bara hade en jobbig lektion - Medieproduktion.

Andra lektionen var fotografisk bild, uppskattat av mig, höll dock på att somna när vår lärare föreläste om bildkompositioner...då är man trött, jag tycker ju att det är intressant i vanliga fall! Nu ska jag försöka göra det här till en nyttig dag och städa (fan vad här ser ut), sen ska jag ut och springa (om energin räcker).

Puss på er!
(Och Sanna, jag saknar dig så in i! :*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0