Tråk-inlägg v.2.0

10 favoriter:
Färg: Svart
Mat: Blotta tanken på anka får mig att mysa
Band: Alltid Libertines
Film: Boondock saints
Bok: Hopplöst kär i HP-böckerna
Sport: Att spela; Handboll, Att kolla på; Fotboll
Årstid: Sommar & höst
Veckodag: Fredag har ju sin charm, men vafan, lördag
Glassmak: Vanilj med krossad choklad
Tid på dygnet: 19- framåt

9 för tillfället:
Humör: Rätt så bra alltså!
Smak: -
Kläder: Grå klänning, svarta strumpbyxor, stövlar 
Bakgrund: Klassrum
Nagellack: Rött
Tid: 09:58
Omgivning: Fogel, Joacim, Dennis, Ola, Hoang och Simon som spelar dota :<
Irritationsobjekt: Jag är hungrig!
Tankar: Så nollställd man ö.h. kan bli, typ.

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Emelie ;<
Screenname: Inte en chans att jag kommer ihåg!
Husdjur: Kanin, Enok! (Allvarligt mamma, vem döpte honom?)
Piercing: Öronen, endast. Planning to keep it that way
Förälskelse: En kille på mitt dagis
Musik: Haha, hur hårt är inte detta - Kiss!
Bil: -
Kyss: Snarare puss, jag var typ 6 eller nåt.

7 senaste:
Du pratade med: Linn
Mat: Apelsin
Dryck: Vatten straight outta lärarrummet
Biltur: Till skolan
Kyss: Lär ju vara ett antal veckor sen ;(
Spelad låt: Tool - The Pot
TV-program: Nåt tjockisprogram tror jag, har nog inte kollat sedan dess

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nein
Brutit mot lagen: Aye
Blivit arresterad: *censur*
Badat naken: Aye
Varit med på TV: Aye
Kysst någon du inte känner: Aye

5 nej tack:
Kläder: Manchestertyg får mig att rysa
Mat: Grönsaker i allmänhet
Musik: Dansband, klichéigt men sant
Dryck: Kaffe, tyvärr

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Skrev engelskanovell, spelade FM08, åt paj, kollade på Into The Wild.
Du kan höra just nu: Joacims oavbrutna pratade, Linn som mumlar, Elin (lärare) som säger "sccchh", datorbrus
Du inte kan leva utan: Familj, vänner, helger, nödvändigheter... (He he)
Du gör när du har tråkigt: Spelar FM08, kollar på film, ringer nån, sover.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Natalie, Magda, Hänna
Du tycker om: Helt, Jävla, Omöjligt, att välja
Du inte gillar: *censur x3*

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Höst

1 önskan: Typ, att fylla 18 nununu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0