Seize the day.

Igår var en mysdag,
idag är det lite annat som bör prioriteras.

Jag bör städa mitt rum, skriva klart engelskanovellen vi jobbar med (så att jag slipper att göra det i sista sekunden sen, engelskan tar jag faktiskt väldigt allvarligt på, hehe), ut och springa... Springandet kanske jag borde hoppa dock kom jag på, har ju lyckats få ont i halsen igen, boo-fucking-hoo. Hur jävla jobbigt kan det vara att städa och skriva lite egentligen? Jag har fan blivit sjukligt lat, det finns ju gränser...och de är nådda för flera månader sedan. Min moral har, slutligen, dött. Den kanske kan återuppväckas, man kan ju hoppas iallafall.

Från en sak till en annan, jag har MTV på i bakgrunden som vanligt, dagens i-landsproblem är lätt Jambas jävla reklam för bla bla whatever The dead terrorist, fyyyyyyyyyyyy vad den stör mig. Färdigklagat, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0