Heja spuuuurs

Dagen so far har varit förjävla bra, precis som jag förutspådde - har fotat en massa, vilket innebar sammanlagt 3,5 timmars bilåkande och sjungande med pappa, nu ska vi käka kycklingtacos och kolla på Tottenham - Arsenal, hejahejaheja Tottenham (jag vill ju att det ska gå bra för älskade Pavlyuchenko, som spelar från början idag med, WEEEI!).

Nu ska jag gå och heja, återkommer. Puss!



22:25
Ja, det där vart ju aldrig nån höjdare - andra halvlek spårade ur såpass att jag faktiskt kände att jag inte ville se mer, haha. Men Bentleys 1-0 var ju fint, alltid något! Pavlyuchenko tyckte jag inte kom in i matchen överhuvudtaget, inte fullt anpassad till det engelska spelsättet än? (Ett mål i förra matchen, yeah I know, but still...)

Arsenal 2-1 and counting, hoppas att det inte blir mer, jag kommer att följa det semiaktivt via svenskafans.com.



Och de vände det ju onekligen jävligt snyggt, 4-4!! Grattis Tottenham!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0