Sunday bloody sunday

(Onödig info 1: Rubriken har två meningar, den ena för idag och den andra för mitt och Natalies lilla.. urspårande i fredags<3)

I fredags vart det fest med kärt folk, avslutades med övernattning hos Hänna, mycket mycket trevligt. Lördagen vart därav jävligt slapp, urartade i en hemmakväll med godis och film. Idag vaknade jag 14:30, drog på mig träningskläder och gav mig ut och sprang för första gången på jävligt länge, det var inte direkt det optimala vädret heller; regn och blåst. Sen har man ju inte några överdrivna energireserver när man fortfarande är lite småsjuk heller, men vafan. Nu ska jag städa mitt rum, käka frukost (!) och sen lägga mig och njuta av nyaste GG-avsnittet. Mmmmmm. Söndagar alltså.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0