Making mature decisions

Idag gick vi i skolan till 11:30, enda lektionen var engelska - mycket trevligt. Jag och tjejerna blandade arbetet (ja, jag jobbar hårt när det gäller engelska!) med att ringa några stackars randomly picked människor med skype, mycket roande.

Därefter rörde jag, Daniel, Natalie och Elin oss ner till stan och träffade Sanna en snabbis utanför PB, därefter vidare till biblioteket där jag lånade böckerna nedan, MYCKET NÖJE! Nu ska jag nog faktiskt plugga lite, sen ska jag kolla på Forgetting Sarah Marshall och läsa om bästa Pete.

Dagens soundtrack: Håkan och The Kills. Love it.
Puss.



Kommentarer
Postat av: jennifer,

ser spännande ut. var har du köpt peteboken?

2008-11-15 @ 01:49:22
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Mickan

Lånade den på stadsbiblioteket här i Jönköping, har dock skymtat den på bokus.com, klart värd so far!

2008-11-15 @ 01:53:58
URL: http://mmicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0