Jönköping I love you.

På hemmaplan igen, tågresan gick helt okej, höll på att frysa ihjäl i Falköping när jag väntade på tåget mot Jkpg, iövrigt flöt det på (förutom en jävligt läskig kille som satt och stirrade på mig på sista tåget, haha, släppte inte blicken en enda gång, CREEP!). Hosta är ju också sådär kul när man sitter i en tyst kupé med folk som försöker sova/läsa/koppla av, jag kände mig inte som den populäraste i vagnen direkt :D

Nu har jag catchat up lite med Natalie, kramats med en lite för glad hund, käkat och tagit hostmedicin (som passande nog innehåller morfin, jag kommer att få en ljuv natt!), så nu ska jag avrunda med ett avsnitt My name is Earl och sen sooofa.
Natti!


(PS. Trots rubriken, intet nytt under solen, jag älskar fortfarande Sandviken med! .DS
)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0