Behöver lite kärlek från fel sort, och sympatier från fel håll

Senaste..

Låt du hörde: Håkan Hellström - Tro och tvivel
Film du såg: Början på Wall-E
Mat du åt: Couscous, my current hang-up
Kram: Simon?
Puss: Haha, min hund imorse, +1 poäng till Dennis där.
Fest: Fredags
Känsla: Seg, trött, huvudvärk, orkar ingenting
Resa: Prag, 1,5 månader sen eller nåt?
Glädjen: Eh, gårdagen? Nästa blir väl när jag äntligen får i mig lite koffein (=latte).
Dröm: Haha. Nattens drömmar var så virriga så jag har inte nån aning alltså.
Boken du läste: Anna Karenina
Personen du träffade: Just nu pratar jag med Jacob, Natalie och Simon
Personen du pratade i telefon med: Mammsen
Personen du fick sms av: Elin
Gången du åt en 7-eleven korv: Nevah evah!
Gången du var utomhus: Var nyss ute och gjorde nyttigheter.
Gången du sov: Inatt?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Fars dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0