Ännu en vecka avklarad!

(Fredagen räknas ICKE!)

Igår skrev jag inget, det förklaras av den enkla anledningen att vi lunchade på ett kinaställe och jag fick spendera kvällen med att må illa :) YES!

Idag,
skolan rann förbi likt sand mellan fingrarna och sen var jag, Natalie och Simon hos Ola och filmade, vilket bland annat resulterade i att jag fick springa barbent och barfota på Ljungarums kyrkogård (vi gör en skräckfilm), kändes som nåt man inte gör varje torsdag! Hmmmm. Annars så är det väl inte så mycket mer, nu inväntar jag mat.

(Resten av kvällen ska spenderas med dusch, Gossip girl, och möjligen lite Boondock Saints - det får man ju aldrig för mkt utav!)
XO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0