Adjö Fotografisk Bild A

Allå,
nu har vi medieproduktion och det är ju sådär kul som vanligt iochmed att jag inte får några idéer om företag.. Däremot så har vi mentorssamtal, min tur efter rasten antar jag, brr. Haha! Ska meddela att jag hoppar av fotografisk bild med, jag har bestämt mig för att det förstör så mycket utav spontaniteten med att fota, och då funkar det inte för mig. Jag föredrar att ''skapa'' när kreativiteten faller på av sig själv, så att säga. Får välja en till kurs i trean bara, big plus!

På tal om det så ska jag nog göra en blygsam liten fotoblogg, så att jag har nånstans att göra av allt. Det märker vi!
Puss

Kommentarer
Postat av: Elvira

Kollade med Karin. Men om jag gör det så måste jag läsa till typ historia i trean, det orkar jag inte!:)

2008-11-06 @ 10:49:18
URL: http://elviton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0