Torsdag

Så var det torsdag igen, och eftersom att jag är sjuk så har jag inte gått i skolan idag heller.. 

Det känns bättre nu iallafall, kan åtminstone svälja som folk så att det är inte lika jobbigt att äta! Igår spontanmöblerade jag om halva rummet, idag blir det andra halvan. Blir asfräscht! :D Nu har jag nyss käkat frukost, min nya favvo- rostade mackor med cream cheese (garlic) på, SJUKT gott.

Nu blir det bäddning, och sen ska jag kolla hur svårt det är att byta gardiner (vi har 3 meter och lite till i takhöjd så det krävs stegar och grejer = det kommer nog sluta med att mamma får göra det).

Puss!

Kommentarer
Postat av: Yingying

Oj, gardinbyte är svårt. Och jobbigt. Det är tur att mammor är så bra på det!

2008-05-10 @ 10:10:17
URL: http://katsumi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0