Sagan om världens ojämnaste bloggerska

Ja, inatt sov jag faktiskt, 23-07 väldigt punktligt. Var fortfarande så trött när jag kom hem att jag gick och somnade framför Fight Club i två timmar. Vid det tillfället var jag jävligt bitter också, beroende på att jag tog den söta bussen till Bankeryd efter skolan (mamma skulle plocka upp mig där) och passade på att gå in på Coop och fråga efter jobb. Verkar ju väldans trevligt att jobba där, lugnt, svalt, i know the system, etc.. och jag pratade med en gullig tant som hämtade chefen och jag fick en instant anställningsintervju, han ville typ att jag skulle ha jobbet mer än vad jag ville själv, så jag hann ju tänka typ "aa men det här är ju redan klart, snart går jag ut som anställd och behöver inte vara fattig mer! woho!" tills...han får höra att jag är 91:a och gränsen för vad han får anställa går vid året man fyller arton. FANSKAP!!! Usch vad jag var less efter det.

Jaja, det gäller ju att ta nya tag, jag tänker inte gå arbetslös hela sommaren.. Jag har dyra behov!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Viann

jobbar inte ludde där?

2008-05-29 @ 21:30:19
URL: http://viiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0