Natt!

Jaha, så var ännu en lördagkväll gone for all time, och för ovanlighetens skull så hamnade jag här när jag kom hem. Blev ju förvisso en väldigt väldigt lugn kväll, så att eh.. Ja. Känns som jag sitter bra här just nu, mätt och glad haha. Väldigt odiskret though, min stackars syster ligger och sover i min säng för närvarande, och jag har hunnit väcka henne en sisådär fyra gånger hittills, genom att:
* Tappa mitt skärp med tungt spänne i golvet
* Snubbla på en stol
* Tänt en stark lampa
* Dra igen dörren för hårt

Starkt jobbat, får hoppas att jag är lite smidigare i fortsättningen..
Men..helgen:

fredagskvällen spenderades i trevligt sällskap, dvs natalie daniel ralle anton henning. började lugnt även denna kväll, men slutet vart gaaaaalet, haha.

idag vaknade jag i huskvarna, därefter käkades stora mängder frukost och sedan hämtade mamma mig. resten blev slappedag, fram tills kvällen då jag drog mig till dalvik för lite anton, kus, calle och vivvi. mys!

Nu börjar jag bli very very seg, så jag avslutar här, natti!
XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0