I'm a kick ass all the way to Hong Kong

Goddag!

Idag lyckades jag vakna 14:30, längsta jag sovit sen jag var fjorton tror jag, haha.

Inte så konstigt med tanke på att det blev en riktig helkväll igår, började med att jag och Natalie åkte till Vivvi vid sextiden nån gång, sedan proppade vi oss ett stort antal rostade mackor, därefter tog vi oss ner till stan. Först besökte vi min baby Hänna som jag fick lov att låna ett par leggings av, sen gick vi och mötte upp Patrik och köpte de klassiska marshmallowsen, sen mötte vi Anton, Jenny, Pauline och Kalle i rådhusparken.

När vi väl hade mött dom så begav vi oss ner till Vätterstranden, jag och Natalie blev dock inte långvariga i sällskapet utan vi gick och träffade Linn och Elin, veeery trevligt :D Efter en stund där gick vi tillbaka till vårt lilla gäng, men de bestämde sig rätt snart för att sticka hem.. Så vi som inte kände att kvällen var fullbordad än blev kvar en stund på stranden, sen fick vi den briljanta idén att bada i Vättern. Blev dock bara jag och Patrik som gjorde det, men fan, Vättern är bra kall alltså...

Jaja. När badandet var överstökat så lämnade vi Patrik på stationen då han skulle ta bussen hem till the middle of nowwhere - Habo. Vi gick och mötte Pontus och Stewart vid musikbörsen, sen rann väl både en och två timmar iväg, sen hamnade vi på efterfest i en lägenhet vid idrottshuset med ett gäng jävligt sköna människor. :)

Kom hem imorse vid halv nio, sen somnade jag, och ja, sen vaknade jag ju som sagt vid 14:30. Sedan dess har jag hunnit äta jordgubbar & nudlar och legat ute och solat, myyyycket skönt. Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, oddsen är dock att det blir att ligga i soffan och kolla på ESC med mammsen och alla andra.

Lååångt inlägg, orkade ni läsa hit så - eloge!
Puuuss på er!




Jag och Natalie solade efter skolan

1/3 av mitt rum, p.g.a att vi håller på att göra om så är det som en garderob :D

Mickan och Natalie - snart i en hiss nära dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0