Dagens...

Dagens humör: Förvånansvärt bra!
Dagens mående: Alldeles okej
Dagens borde: I wish: Flytta till London! Realistiskt sett: ut och springa.
Dagens frisyr: Inte vackert alls, utsläppt och platt och tråkigt
Dagens klädsel: Småblommig tunika (haha vad fult det lät), skinny jeans och svarta sammetsballerinor.
Dagens planer: Åka hem, ut och springa, städa lite, skriva klart en svenskauppgift..
Dagens materiella vill ha: Allt!! Haha. För närvarande är jag ju fattig
Dagens längtan: Pappa.
Dagens fundering: "Vad fan gör jag här?" TEMA-lektionen, jag är färdig med allt..
Dagens beroende: The Streets!
Dagens tråkigaste: Inte mycket, jag älskar typ alla i det här klassrummet och dom är underhållande som fan
Dagens roligaste: Jag och Natalie har varit rätt roliga generellt, hahaha
Dagens middag: Det vet man inte än
Dagens låt: The Streets - Such a Twat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0