Allt känns så jävla bra!

Sen sist så har temperaturen stigit till en sådär 30 grader, jag har hunnit varit brunett i en dag och därefter färgat tillbaka det till blont, dessutom har det blivit fredag igen... Lööövely!

Idag gjorde vi klart nästintill allt vi hade kvar i skolan, slutade vid 12, åkte hem och direkt ut och solade med skön musik i hörlurarna. Blir det bättre?

Ååh, just det, idag fick jag reda på att jag får VG i både matte (un fucking beliveable!) och naturkunskap, är äckligt nöjd med tanke på att jag hatar bägge ämnena. Haha!


Ikväll ska vi hitta på bus som vanligt ;)

Igår var jag brunett i en jävligt skum färg,


Idag är jag blond och glad igen :D
Fulaste bilden, sorry för censuren - den var nödvändig

Kommentarer
Postat av: Janet

puss, puss

2008-05-30 @ 15:42:45
Postat av: Viann

svar: haha alltid! och du är alltid snygg, spelar ingen roll vad du har för hårfärg!

2008-05-30 @ 17:03:11
URL: http://viiv.blogg.se
Postat av: Maria

jättesnyggt du vackra människa :)

2008-05-30 @ 19:22:58
URL: http://blondielogistic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0