"And we were dressed from head to toe in love... the only label that never goes out of style."

Usch, klockan är 01:24 och jag kan verkligen inte sova, which is a bit of a problem när jag ska upp 05:30...

Well, igår såg jag ju som tidigare nämnt äntligen Sex and the City-filmen, och jag har bara en sak att säga: SE DEN. Har hört blandade reaktioner på den, men den fick två och en halv timme att kännas som en, och den följde helt seriens linje. Och ja, jag kanske är en klyschig girly-girl som gillar när alla får sina "...and they lived happily ever after", men må så vara, den var grym!

Carries klänningar och kläder överhuvudtaget var ju dessutom ett kapitel för sig, jag vill också gifta mig i Vivienne Westwood. (Iallafall få klänningen med ett personligt brev från självaste Vivienne!).

 


Kommentarer
Postat av: Fanny

haha nej då :) men vilka tycker du ska vinna finalen i em då?! :)

2008-06-27 @ 02:00:00
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Fanny

nej faktiskt inte :P

Jag hejar på Tyskland ! :)

2008-06-27 @ 11:28:27
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0