Varumärkeskontrollen

Har man inget annat att göra sååå,
snott från STUREPLAN.SE

KLÄDER

Skor: Vagabond
Sneakers: Fred Perry el. Adidas
Jeans: Pour
T-shirt: (Varierande)
Underkläder: Hanky Panky el. Calvin Klein 

ACCESSOARER


Väska: Friis & Company
Plånbok: Vintage Gucci, haha.
Solglasögon: Sletna Ray Ban-copies är allt jag äger nu
Klocka: Använder inte klocka för tillfället 

TEKNIK

TV: LG
Stereo: That's what I use my laptop for! Måste köpa ny.
Mobiltelefon: Sony Ericsson
Mp3: Ipod Touch
Dator: Intel

BADRUM

Tandkräm: Colgate
Tvål: Rosebud
Parfym: Burberry
Medicin: -
Vitamin: Inte utöver frukt
Huvudvärkstablett: Alvedon

MAT OCH DRYCK

Flaskvatten: Evian 
Bröd: (Helst inte) Annars Polarbröd
Glass: Ben & Jerrys Cookie Dough 

HEMMA

Säng: IKEA 
Espressomaskin: Har ingen aning om vad märket heter, Nespresso tror jag?
Kylskåp: No idea här, seriöst 

FÄRDMEDEL

Bil: Saab Aero nånting
Taxibolag: -
Cykel: -

ÖVRIGT


Frisörsalong: Jag klipper mig i princip alltid på olika ställen.
Bank: Swebank
Bensinstation: Statoil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0