Utlandsresa i sommar :)

Hej!
Nu sitter jag på mammas jobb, på hennes dator, och är jättehungrig. Åkte hit efter skolan, för att hon och jag ska åka och storhandla sen ;) Så nu har jag nog en ny läsare med, välkommen mamsen!

Idag hade vi först datorkunskap, dvs. assegt, fick inte mycket gjort alls. Sen blev det håltimme, som vi spenderade med spännande saker såsom en tävling i hur många vindruvor vi kunde få in i munnen (jag och Natalie körde) - jag slog Natalie med 15 mot hennes 8 ;) Hahaha. Sen kom jag, Lisa, Julia, Elin, Natalie och Carro överens om en resa till Sunny Beach, Bulgarien, i slutet av sommaren. Augusti närmare bestämt, typ vid skolstarten nån gång? Ska bli så sjukt skönt, bara sola och bada hela dagarna.

Efter vårt långa hål så hade vi idrott, jag och tjejerna hade dock misstagit oss på vecka så vi hade med oss badkläder iställer för idrottskläder (hrrrm..) och fick i uppdrag av våra käre lärare A. att gå runt rocksjön, Ola var med också. Det var askallt, och när vi till slut kom tillbaka så var Ola täckt i dun och jag med, till hälften iaf! Dagens..

Sen jag kom hit så har jag varit med och kollat när mamma och Mimmi opererat en katt med en sjukt äcklig böld på halsen, när de tryckte igenom en slang så att det bara skvätte blod så sa jag "Herregud" och gick därifrån..De bara skrattade åt mig. Jag tror inte att jag är nåt veterinärmaterial alltså ;)

Nu gick mamms ut för en sista rök, sen ska vi plocka ihop och sticka iväg och handla! Ska försöka tvinga mamma att vi ska åka förbi mitt kära hus o kolla på det by night med.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0