Torsdag kväll var det ja

Idag slutade jag som tidigare nämnt 11:15, sen åkte jag till mammas jobb, blev skjutsad hem och...somnade! Direkt! Vaknade sen vid 18:30 nån gång, väldigt produktiv dag med andra ord...haha. Men imorron är det fredag igen och jag är så glad för det!

Funderar på att gå och fråga om APU-plats på A6 imorron, står mellan 3 stycken jag vill vara hos; MQ, Gant eller Boomerang. Väääärt. Dock så säger den lata delen av mig att jag borde vara hos mamma så att jag bara kan komma och gå som jag vill, men vi får väl se... Ska fråga iallafall, så får vi se hur det blir! To be continued...

Att göra-lista för helgen och kommande vecka:
[ ] Faktiskt försöka arbeta på matten (imorron)
[ ] Fråga om APU-plats
[ ] Städa mitt rum (nu ser det förjävligt ut igen, mig kan man alltid lita på!)
[ ] Träna (imorron + söndag + 3 ggr nästa vecka)
[ ] Plugga inför Antiken-provet
[ ] Göra tidningen
[ ] Åka till pappa (nästa fredag)


Kommentarer
Postat av: Lilja

Man tackar :)

2008-02-28 @ 22:43:27
URL: http://LILJAAZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0