Tisdagar är sega

Nu sitter jag här i min jättestora Timbaland-t shirt (H&M's Fashion Against Aids..) och tänker snart plugga lite, hör och häpna! JB är ju inte världens pluggigaste skola direkt, men nu känner jag att jag pratat bort alldeles för mycket tid och inte fått nåt gjort på hur länge som helst.. Så det är nog dags att visa lite engagemang! Haha. Well, mitt rum är städat och fint iallafall så nåt fick jag åtminstone gjort igår.

Idag efter skolan så missade jag som vanligt min buss, så jag tog 26an till mamma i Bankeryd (hon har sin klinik där), o passade på att sola. 23 min för 78 spänn, det är fan inte jättebilligt :/ Men värt, nu känner jag mig lite smått som en ny människa! Har målat om naglarna o sånt smått med, gör faktiskt mycket för humöret, ytlig 4 life.

Nu ska jag plugga, sen duscha. Imorron måste jag träna eller jobba, beror helt på om det finns några arbetstider! Annars blir det Friskis och Svettis. Yaaay.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: joanna

exakt samma kännsla! försöker att få lite gjort nu men jag kan inte koncentrera mig :/

2008-02-19 @ 19:14:50
URL: http://joannalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0