Snart är det lördag igen

Yo!
Rast nu, är lite piggare idag, kan ju glädja dig kära mamma att jag jobbade på lektionen idag! På mediekunskapen gjorde jag färdigt en asjobbig uppgift, så nu är jag på G ordentligt alltså.. Synd att det snart kommer en polis då, blä. Jag gillar inte poliser, men hey, det är ju till tidningen. Efter skolan sticker jag och Natalie ner till Friskis och Svettis och tränar, det blev inget igår för att det blev lite krångel med skjuts etc.. Så vi kör idag istället! 55 min spinning! Svett! Wooho.




Ahaha, jag dör, han är sååååå ful! <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fan vad underbart med ett till fan!
Jag har redan sett Babyshambles två gånger innan, men jag vill verkligen till Hultan igen, så det väger över för mig..

2008-02-26 @ 14:20:19
URL: http://whatcarolinedid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0