Sitter i skolan

Jag sitter i skolan just nu, vår lektion börjar snart, det kommer en fältarbetare som vi ska typ intervjua. (Fältarbetare = no-lifer som springer runt på stan och sätter dit ungdomar). Jag är inte direkt jättepeppad. Pratade nyss med mamma med, vi kanske ska fika och kolla på huset i mitt hjärta efter skolan haha. Alltså jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om nu, har typ 0.1% energi, bara lyssnar på Simon, Fogel, Hoang, Dennis och Jocke som spelar dota och kallar varann för roliga grejer :)

Mmmah jag har ju min Cola Zero iallfall, love it. Nu ska jag försöka koncentrera mig lite igen, Karin är på kasst humör idag så det är väl bäst att vara tyst! Skriver mer ikväll!

Puss!


image2

Jag, Natalie, Elin <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha o,1 % energi. diggar beskrivningen ;)

2008-02-19 @ 13:59:34
URL: http://Leejsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0