Nobody gets me like you

Aah, bättre humör nu efter timtals av tv-tittande, såg typ fyra program på raken på MTV med Natalie och Magda, haha. De bästa tjejerna som finns i hela världen, min syster och min bästa vän. Grr. Går inte av för hackor, alltså! Pluggandet vart det dock sämre med, men...man kan inte lyckas jämt ;)

Allt ang. skolan känns så sjukt skönt nu, snart har vi påsklov, sen har vi två veckors prao. Sen är det fan sommarlov, haha. Optimist.com, jag vet ;) Men jag har seriösa vårkänslor nu! Inte just idag kanske, men hey det måste vara grått ibland med. Snart ligger vi ändå på Vätterstranden med ett gäng kompisar och bättrar på brännan, mmh jag längtar!

Nu ska jag bara lyssna på musik och ta det lugnt, sen blir det till att sova.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0