Lugn fredagkväll

Det var ett tag sedan jag hade en sådan, men så blev det ikväll!
Har nyss kollat på Saw IV med Natalie, vi åt lite godis osv med. Den var helt okej och helt sjukt äcklig, haha, jag satt och åt under tiden med. Eeeew..

Fastän jag varit hemma sjuk idag och sovit till 14 så är jag trött o ska gå och sova nu. Tror att jag ska träna imorron vid elva. Well well, sov sött alla!


Du har:
[x] björn borg
[x] johan lindeberg
[x] cheap monday
[x] frank dandy
[x] dator på rummet
[ ] telefon på rummet
[x] en kamera
[ ] en videokamera
[x] din familj har en bil
[ ] din familj har fler än ett hus
[x] mobil
[x] månads- /vecko-peng - studiestöd
totalt: 9

Du använder dagligen:
[x] dyr parfym (som kostar minst 300)
[ ] märkeskläder
[x] märkes skor
[x] dyrt smink
[x] dyrplatt- /locktång
[ ] dina syskons kläder
[ ] dina ärvade kläder från någon i släkten
[x] internet
toltat: 5

Dina föräldrar betalar:
[x] bussresa (när jag tappat bort mitt busskort haha!)
[x] fika på stan (sundays!)
[x] dina kläder (ibland)
[ ] ditt smink
[x] din platt- / locktång
[x] internet kostnaden
[x] din cykel
[ ] accesoarer
[x] pengar till mobilen
[x] rengöring till kropp
toltat: 8

Du har fler än:
[x] 10par skor
[x] 2par tjocktröjor
[ ] 5par jeans
[x] 3par olika mascaror
[x] 10par kompisar
[x] så många t-shirtar att du aldrig behöver gå i smutsig sådan
[x] 300kr
[x] 10par filmer
[ ] du har haft fler än 5mobiler
[ ] 35st i din släkt
[x] du har mindre än 5 som har dött i din släkt
toltat: 8

Du säger ofta:
[x] whatever
[x] oh my god!
[x] damn
[x] cutie
[ ] sweetie
[x] nehe
[x] sure
toltat: 6

TOTALT: 36

1-22 = ghettokid
23-29 = normal
30-37 = bortskämd unge
38-49 = överklass-snobb

Haha, där ser man mamma ;)

Kommentarer
Postat av: Janet

Va vad det jag sa;)..............

2008-03-03 @ 14:53:52
Postat av: anna

Sedan när kommer filmer, mascaror, tröjor och kompisar
i par??

2008-03-09 @ 13:39:09
URL: http://annarunemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0