Jag vill flytta!

Ny blogg, ny början!

Idag var även första skoldagen efter ett väldigt slappt och väldigt skönt lov. Kändes okej faktiskt, inte alls samma skolångest som när jag gick på Junedal. Faktiskt. JB är en aaaaning slappare, inget ont om kära gamla Junedal men på vissa fronter föredrar jag John Bauer... Första lektionen fick jag verkligen kämpa för att inte somna dock, trots att jag somnade vid tio igår. På rasten satt vi tillochmed ute, sjukt skönt var det, soligt och rätt varmt, frös inte ens nämnvärt utan jacka. Fick ju lyssna på Elviras och Elins vidriga sång med, de sämsta jag hört typ <3

Känner att jag måste börja skärpa mig i skolan nu, ligger efter med en hel del och jobbar i princip aldrig som jag ska på lektionerna. Min klass är för bra helt enkelt, skyller på det! Alldeles för roligt folk att prata med. Nån gång ska jag rycka upp mig, (typ denna veckan nån gång?) och då jävlar haha! Hade fått MVG och sjukt bra omdöme på två nyrättade engelskaarbeten iallafall. Tack Elin, makes me haaaaappy.

På hemmafronten måste jag också skärpa mig, mitt rum ser ut som Hiroshima version -08. Jag orkar verkligen inte städa, jag har blivit hur slapp som helst under lovet... Ska försöka ta itu med det med, men idag är det tveksamt...Eller? Skulle gärna hinna med att kolla lite på tv med mamma och Hasse med, gamlingarna går väl snart och lägger sig! Haha, ne de är för söta bägge två.

Just det, vi kollar ju faktiskt efter hus nu med! Jag har fan hittat mitt drömhus, på Bymarken ligger det, är stort vitt och jättefräääscht. Har soldäck och grejer med, jag är såååld. Visning på söndag! Hoppas att mamma och alla andra tycker om det lika mycket som jag, haha.

Sorry för all text, hade en del att avverka! ;)


image1

Audrey Hepburn hade ett rådjur som husdjur, jag vill också!

Nu ska jag duscha, tvätta håret, måla naglarna och sen försöka skärpa mig och städa mitt rum - måste ju försöka fräscha upp mig efter lovet, behövs verkligen. Hej!

Kommentarer
Postat av: Ola

Ja ska fanimej ha en Wombat till husdjur, när du kirrar rådjur kan vi kirra fight! Tekken style! FIGHT! :D

dock så skulle min wombat smeka upp ditt rådjur

2008-02-18 @ 21:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0