Jag är trött, Karin är jobbig

Usch, jag har nog aldrig varit såhär trött i hela mitt liv! Inte på länge iallafall...
Vi har webbdesign nu och håller på med html-kodning, och just nu känns det verkligen som om jag valt fel linje.. Jag är totally inte intresserad av datorer längre och vill inte jobba med media. Hade det inte varit för att jag går i VÄRLDENS BÄSTA KLASS så hade jag lätt bytt till Samhäll.. gah. Vet inte alls hur jag ska göra.

Efter den här lektionen ska vi egentligen ha svenska, men Helena är sjuk så det blir nog till att åka hem och sova. Ikväll vid sju blir det träning, om jag orkar dvs.. Nu ska jag försöka koncentrera mig, eller vem försöker jag lura? Det finns ingen möjlighet. Men snart har vi rast! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0