8,

8 favoritprogram (just nu):
Gossip Girl
Weeds
My Name Is Earl
Greys Anatomy
South Park
The Hills (guilty pleasure)
Boston Tea Party
Sex and the City

8 saker jag gjorde igår:
Vaknade vid 11:30
Hade matte och förstod just ingenting
Skrattade ihjäl mig med Elin
Lyssnade på musik i sängen
Städade mitt rum
Duschade
Pussade på Lassie
Somnade vid 04:30

8 favoritband/artister (just nu):
The Libertines (måste alltid stå med, alltid)
Pink Floyd
The Kills
Beatles
The Killers
Dirty Pretty Things
Håkan Hellström
Metallica

8 saker på min önskelista:
1
The Kills - Midnight Boom
2
Finaste klänningen från SBS.
3
Sex and the City-samlingsbox
4
Ps3! Dreglar typ!
5
Klänning från Ben Sherman, jag är kär.
6
Nikon D90.
7
Boondock-poster!
8
Resa till dear Russia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0