Tonight I won't be alone, but you know that don't mean I'm not lonely, I've got nothing to proof for it's you that I'd die to defend






Jul är så jävla mysigt.

Då menar jag ljusstakar i fönstren och grejer, det gör en himla skillnad när det är så mörkt ute att man inte ser händerna framför sig! Mitt rum har perfekt stämning just nu för mitt trötta humör. Det lär bli tidig kväller.

Dagen då? Skolan avklarades snabbt, sedan åkte jag och Natalie ner till stan och mötte upp hennes bror, hamnade på Claras så småningom med Daniel och Tomislav, sen bestämdes det hastigt & lustigt att bowling stod på schemat (jag och Natalie strejkade dock, vi kollade på istället).

Nu sitter jag och stirrar apatiskt på datorn. Som sagt, tidig kväller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0