Jullov countdown: 3 timmar skola kvar.

Sista skol-onsdagen passerade förbi snabbt & smidigt,
imorron åker jag till pappa. Med tåg, vilket inte var meningen från början...dystert. Jag hatar verkligen tåg, så det har ju sänkt humöret mer än lovligt idag.

Nu borde jag göra skoluppgifter på löpande band och lämna in imorron, men Mickans stressyndrom har slagit ut till fullo = slagit av all effektivitet. Jag orkar inte bry mig nu, om jag ska vara ärlig. Det blir ju inget 2.0 i slutbetyg sen är jag rädd, haha. Är skoltröttius maximus på heltid.

Nu ska jag duscha iallafall, måste ju göra något vettigt. Lyckades besegra begäret att klippa lugg idag med, men det lurar alltid i bakgrunden så - to be continued...

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0