5 dagar kvar till jullovet

Och jag fortsätter skriva inlägg i samma ojämna mängd som alltid, de senaste dagarna har jag inte orkat för fem öre, är nära utslitningsgränsen - min stressnivå är nådd för länge sedan! Tyvärr så funkar jag som så att jag inte blir ökat effektiv när stressen är hög, utan jag stänger av helt istället och gör ingenting jag borde...

Dagarna har å det senaste fyllts utav julbak och snö, icke mig emot :D På fredag åker jag upp till pappa och då är det officiellt jul för mig. Blir inte där lika länge som vanligt dock, hemkomst beräknas till den 26e. Nu ska jag försöka göra visitkort till mitt lilla företag som jag fått ihop på medieproduktionen, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0